dimarts, 31 de gener del 2012

COL·LABORACIÓ 18 DE "lA POESIA DE L'ANIMA" AL DIXA'M VORE·


Dimart 31 de gener de 2012 a l'espai de  "La poesia de l'ànima" de Dixa'm Vore, ressalto el valor artístic, musical i creatiu de Tomás Simon Plazas, d'Amposta. Sempre li agrairé que va posar música a tres dels meu poemes, als sonets Enyor i Eternitat, premiat a l'associació de Dones del Vendrell, publicats al poemari "Llum de Tardor" i "Poetas remontad el vuelo" inspirat en l'atemptat terrorista contra les torres bessones de Niu York, l'any 2001, premiat al concurs Internacional a Dublin Irlanda i publicat al poemari "Hojas dormidas". La música ho supera tot..Recito el primer poema que vaig dedicar al Dixa'm Vore l'any passat, al començar la col·laboració.
Novetats literàries, llibres, Antologia 2011 de "Poetes de l'Ebre" i "Els meus dies" de Gloria Fandos, consta d'opinions i cròniques, estem, estic acabant de parir! Quina alegria, quin neguit, quina il·lusió!!! El cor a vessar de grafies, omplin les noves tecnologies i el paper...Vaig a respirar...i us conto...