diumenge, 27 d’abril del 2008

SIGNATURA DE LLIBRES DE GLÒRIA FANDOS A LA LLIBRERIA CRIS

Dissabte al matí del dia 26 d'abril, encara amb el regust de la celebració de Sant Jordi, vaig passar una agradable estona a la llibreria Cris, amb la seva propietària Cristina Pulgarín, amb la companyia d'amics i família i més gent. Amb l'alegria de la festa que ens porta Sant Jordi, llibres, que encara es podien adquirir aprofitant el descompte, i que ningú n'ha fet referència aquests dies, però sí de l'esborronador preu de les roses...

He de destacar amb satisfacció que la primera signatura de "Llum de Tardor" va ser la dedicada al senyor Ismael Roldán, Delegat de Sanitat de la Generalitat de Catalunya a les Terres de l'Ebre. Vaig tenir la satisfacció i l'honor, que l'any 2006, per Sant Jordi, el sr. Roldán em va fer una magistral presentació, a l'Auditori Felip Pedrell, de dos llibres "Empremta de Dona (Relats) i "Al vent de l'Ebre" (poemes) i amb tan grat record li vaig dedicar amb il·lusió el poemari "Llum de Tardor".

En agraïment a Cris per les seves atencions, i fins l'any que ve, si Sant Jordi m'inspira...